sobota, 11 sierpnia 2012

Trzeci :


Rozdział trzeci :
Weszłyśmy do mnie ściągnęłyśmy buty wzięłyśmy paczke chipsów i pepsi. Poszłyśmy na góre do mojego pokoju i zaczęłyśmy wymyślać co byśmy mogły porobić.
-Wiem. Wrzasnęła Camila
-Dawaj ! Co tam ciekawego wymysliłaś ? zapytałam
Będziemy się przebierać i robić zdjęcia. Poszłyśmy do pokoju mojej mamy a tak właściwie to moich rodziców przecież tata też tam spał tylko tyle, że to nie w jego ciuchy miałyśmy się przebierać. Zaczęłyśmy wybierać ciuchy. Camila ubrała się w czarną w białe kropki sukienke i białe szpilki. Założyła jeszcze bransoletke i okulary w kształcie serc,a le śmiesznie wyglądała. Pstryknęłam jej kilka zdjątek.Ona wtedy odrzekła
-Droga Maju teraz czas na Ciebie. Powiedziała to tak poważnie, że obie wybuchnełyśmy śmiechem. Leżałyśmy tak 2 min. Kiedy przerwał nam telefon. Dzwonił Antek. Odebrałam ze śmiechem w głosie.
-Halo.
- No cześć słońce. Odpowiedział
- Co ciekawego robicie ? spytał
- A no wiesz takie tam babskie sprawy. Odpowiedziałam
- A Ty ?
- Gramy na xboxie zresztą co ja Ci będę mówił takie tam Męskie sprawy. Odpowiedział ze złośliwym tonem w głosie.
- Wiesz co Kochanie musze kończyć. Oznajmiłam
- Ok. Już tęsknie. Pożegnał się po czym rozłączył.
Ja z Camą dalej kontynuowałam naszą zabawe. Ubrałam się tak : w fioletową za dużą bluzkę, długą brązową spódnice i okulary w kształcie gwiazdek. Leżałyśmy i śmiałyśmy się. Aż nas brzuchy bolały. Zdecydowałyśmy, że zrobimy na kolacje frytki. Kiedy spojrzałyśmy na zegarek była już 23. Powiedziałam Camie że nie idzie do domu bo tej porze nigdzie jej nie wypuszczę. Zjadłyśmy i poszłam wziąć prysznic, a po mnie Camila. Pożyczyłam jej jakąś swoją piżamkę i położyłyśmy się do łóżka. Wzięłyśmy laptopa i p;o serfowałyśmy po necie. Nagle pewien napis przykuł naszą uwagę. ONE DIRECTION w Polsce ! Zaczęłyśmy się szczypać, a później skakać po łóżku i krzyczeć. Przecież to niemożliwe. Potem położyłyśmy się i zmęczone tym strasznie długim, ale za to zajebistym dniem. ZASNĘŁYŚMY.
_________________________________________
Nie wiem mam dalej pisać ?
Chyba nikt nie czyta ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz