poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Czwarty :


Czwarty :
Oczami Maji :
Rano pierwsza otworzyłam oczy. Nie wstawałam żeby nie obudzić Camili. Kurczę nie mogę w to uwierzyć 1D w Polsce. 2 dni temu powiedziałabym z Camą że gdyby ktoś powiedział nam, że One Direction będzie w Polsce wyśmiałybyśmy go, a teraz takie coś. W sumie to dobrze bo zawsze o tym marzyłyśmy. Musimy dzisiaj kupić bilety na ich koncert bo nam wykupią i dopiero będzie. Rozmyślając tak nawet nie słyszałam jak Camcia się budzi. Po chwili powiedziałam
-Dzień dobry Kochanie !
- Hejka ! powiedziała
- Na co masz ochotę ? Bo musimy zrobić śniadanie. Zapytał i oznajmiłam
- Hmm… Wiesz co może naleśniki z jabłkiem ?
- Świetny pomyśł.
Zeszłyśmy na dół. Podzieliłyśmy się pracą. Cama obierała jabłka i smażyła, a ja zajmowałam się ciastem na naleśniki.


Oczami Camili :
Kiedy się obudziłam zobaczyłam, żę Majcia już nie śpi. Widziałam że nad czymś rozmyśla i nawet już wiedziałam nad czym i o czym. Też zaczęłam myśleć jak to będzie kiedy zobacze swojego słodziutkiego blondynka. Nie wiem czy będę piszczeć na ich widok jak inne ich fanki. Może lepiej nie bo oni takich nie lubią, a szczególnie nie lubi tego Lou bo traci słuch w prawym uchu,a nie powiem Lou też lubiłam.  Potem zdecydowałyśmy się zjeść na śniadanko naleśniki. Bardzo mi się ten pomysł podobał, ponieważ sama go wymyśliłam ; ). Kiedy podzieliłyśmy się rolami. Mi przypadło obieranie jabłek, a potem smażenie je na patelni. Gdy już się najadłyśmy.        Poszłyśmy wziąć prysznic. Ubrałyśmy się. Zamknęłyśmy dom i poszłyśmy do Parku Kasprowicza kupić bilety bo tam właśnie miał odbyć się koncert. Okazało się, że zostały 2 ostatnie miejsca. Miejsca dla V.I.P. Dla nas to i nawet lepiej bo to pierwszy rząd. Dopiero później okazało się jeszcze, że po koncercie Ci którzy siedzą na miejscach vipowskich idą po autografy, płyty. Do One Direction i jeszcze można z nimi porozmawiać wtedy. Jak to usłyszałyśmy mało, że nie popłakałyśmy się ze szczęścia.



Oczami Maji :
Po pysznym śniadanku. Ogarnęłyśmy się i poszłyśmy kupić bilety.Kupiłyśmy dwa ostatnie bilety jak się okazało dla V.I.P to nas tak nie ucieszyło jak to, że po koncercie mamy się spotkać z samymi chłopakami z 1D. Miejsca dla Vipów są w pierwszym rzędzie. Czyli z bliska będziemy mogły popatrzeć na naszych przystojniaków. Ja na Liama, a Camcia na Nialla. Już nie mogłyśmy się doczekać jutrzejszego dnia. Po chwili uświadomiłyśmy sobie, że przecież nie mamy się w co ubrać. Raz dwa pobiegłyśmy do Croppa lecz tam nic nie znalazłyśmy więc pobiegłyśmy do H&M. Tam wybrałyśmy sobie sukienki. Jeszcze pobiegłyśmy szybko do Daichmanna. Ja kupiłam sobie czarno kremową sukienkę z dużą kokardką na biuście, czarne wysokie szpile, czarna marynarkę i kremową torebkę. Natomiast Camila kupiła niebiesko czarną sukienkę z dużą czarną kokardą na biuście, miętowe szpilki, czarną marynarkę i miętową torebkę. Byłyśmy zadowolone z zakupów więc zatrzymałyśmy się w KFC. Zamówiłyśmy zestaw b-smart. Ja wzięłam z twisterem, a Cama wzięła z longerem. Po zjedzeniu wyszłyśmy, a tu już było ciemno w sumie się nie dziwie była już 22. Odprowwadziłam Camile do domu i poszłam do siebie. Bo  umówiłam się z Antkiem na 23 na gadu gadu, a Camila z Rafałem, a teraz spadam idę po pisać z Ukochanym.


Oczami Camili :
Dzień super spędzony z tą naj. Po buszowałyśmy trochę po sklepach za jakimiś ciuchami na jutrzejszy koncert. W końcu znalazłyśmy coś odpowiedniego dla siebie. Potem zaszłyśmy do KFC. Najadłam się jak głupia. Później ledwo co chodziłam. Już nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia. Nie mogę się pochwalić Rafałowi, ponieważ on ich nie znosi, a teraz spadam idę po pisać z moim Ukochanym.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę o komentarze ; ]




3 komentarze:

  1. Suuper . <3 nie mogę się doczekac 5 rozdziału. < :

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to ! Jejkuu to jest świetne



    ZAPRASZAM DO MNIE. LICZE NA KOMENTARZ.
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham To . Czekam na następny ;**

    zapraszam do mnie . Liczę na komentarz

    http://lovedirection4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń