sobota, 4 sierpnia 2012

Rozdział drugi :

Drugi :

Obudziłam się i zobaczyłam jak mój ukochany słodko śpi wtulony we mnie. Wstałam delikatnie  ściągając jego rękę z moich bioder. Zrobiłam jeszcze kilka fotek i wrzuciłam na fb. Poszłam na dół przeprosić mame za moje wczorajsze zachowanie. Na szczęście nie była na mnie zła . Zrobiłyśmy wspólnie obiad przy tym wygłupiając się . Pobiegłam do swojego pokoju zobaczyć czy Antoś jeszcze śpi. Okazało się, żę jeszcze spał. Nie chciałam go budzić. Przykryłam go kocem i usiadłam koło niego.
-Kocham Cię ! Nie mogę bez Ciebie żyć.powiedziałam
Jednak on to wszystko słyszał.
-Ja Ciebie też kocham.powiedział poczym pocałował mnie w policzek.
Zeszlismy na dół i zjedliśmy obiad. Antek mówił, że placki były przepyszne, ale tak naprawdę wiedziałam że chce się podlizać. Wsadziłam naczynia do zmywarkii zaproponowałam
-A może byśmy poszli do kina ?
-Jasne. Tylko skocze do domu sie przebrać. odpowiedział
-Ok. To ja zadzwonie po Camile i Rafała. oznajmiłam
-To do zobaczenia o 17. pożegnał się.
Zadzwoniłam po Camile. Zgodziła się pójść do kina. Chwile jeszce rozmawiałyśmy.To do zobaczenia. Paaa.powiedziała
-Paa. Do 17
Wszyscy spotkaliśmy się pod budynkiem Galaxy i weszliśmy do kina. Wybraliśmy film step up 4. Ja z Camą wzięłyśmy popcorn karmelowy, a chłopcy solony. Film podobał się wszystkim,a w szczególności mi i Camci.Potem poszliśmy na lody. Po wyjściu z centra handlowego zaciągnęłm Camile do siebie, a nasi męźczyźni poszli do Rafała pograć na xboxie
___________________________________________-
Wiem, że krótki, ale to tylko tak na próbe zobaczyć czy ktoś czyta mojego bloga, ale raczej nie ;(
Proszę chociaż o jeden komentarz.

1 komentarz: