piątek, 17 sierpnia 2012

Rozdział szósty :



Oczami Camili :
Kiedy przyszłam do Mai. Od samego wejścia poczułam zapachy lecz nie wiedziałam co to może być. Zadzwoniłam do drzwi w mgnieniu oka otworzyły się i ukazała się w nich Maja. Poszłyśmy do kuchni. Zobaczyłam, że to naleśniki z bitą śmietaną, malinkami i jagodami, ale zrobiła kilka bez jagód, ponieważ ich nie lubię. Kiedy już się najadłyśmy. Maja włożyła naczynia do zmywarki i pobiegłyśmy do jej pokoju. Zaczęłyśmy się malować. Maja pomalowała mi delikatnie rzęsy, powieki delikatnym niebieskim, delikatne rumieńce i usta błyszczykiem. Kiedy zobaczyłam się w lustrze mowę mi odjęło.
-Przepraszam, że tak brzydko. Powiedziała Maja
-Kochanie ! To jest najpiękniejszy makijaż jakikolwiek  widziałam. Odpowiedziałam
- Dzięki ! poczym przytuliła mnie.
-Proszę ! i pocałowałam ją w policzek.
- Camcia musimy przyśpieszyć bo już 12:55
- O kurde. Odpowiedziałam.
Zabrałam się więc do roboty umalowałam ją. Miała biało czarną sukienkę. Więc pomalowałam jej powieki na cielisty kolor z dodatkiem białego, przypudrowałam jej trochę twarz, zrobiłam leciutkie różowe rumieńce i pomalowałam usta błyszczykiem. Wyglądała olśniewająco. Kiedy podałam Mai lusterko. Stanęły jej wtedy łzy w oczach.
- Dziękuję ! Jezu Ty masz talent ! powiedziała
- Dzięki ! i dałam jej słodziutkiego buziaka w policzek
Była już 14:00,a musiałyśmy wyjść o 16:30
Więc szybko się ubrałyśmy w nasze stroje.

Oczami Mai :
Zrobiłam Camie makijaż. Mi się aż tak bardzo nie podobał, ale przyjaciółka chwaliła i mówiła, że jest ładny. Może nie doceniam siebie. Pomyślałam <haha>. Potem ona zrobiła mi makijaż. Boże jaki on był piękny. Myślałam, że się zaraz po płaczę. Ledwo zatrzymałam łzy. Potem ubrałyśmy się w nasze kreacje. Zjadłyśmy jeszcze na szybkiego po kawałku pizzy, którą zamówił mój brat <Bartek> i wypiłyśmy po szklance soku pomarańczowego. Poszłyśmy jeszcze do mojej mamy spytać się jak wyglądamy. Gdy ona nas tylko zobaczyła aż otworzyła buzię z wrażenia. Nie pokazywałyśmy wcześniej sukienek i dalszych dodatków. Bo to miała być niespodzianka.
-Dziewczynki ! Wyglądacie świetnie. Powiedziała
-Dzięki Mamo ! powiedziałam
-Dziękuję ! powiedziała Camila
Zobaczyłam na telefonie, że jest już godz 16:24
Mamo wy wychodzimy Pa !
Wsiadłyśmy do samochodu i pojechałyśmy na koncert. O 17:52 byłyśmy na miejscu. Pokazałyśmy bilety i ochroniarz pokazał nam nasze miejsca. Wyszli na scenę. O mój boże. Nie piszczałam tak jak inne dziewczyny. Pierwsza piosenka która została zaśpiewana to Another World. Wtedy zobaczyłam jak Liam patrzy się na mnie i uśmiecha. Potem zobaczyłam jak Cama patrzy na Nialla, a jak on na nią. Może nasze marzenia się spełnią. Druga piosenka to More than this. Zaraz umrę oni tak ładnie ją zaśpiewali ! Trzecia to Stand Up. Wtedy właśnie Liam i Niall podeszli do nas.  Złapali nas za ręce i zaprosili na scenę. Payne tak ładnie pachniał, że zaraz zemdleję. Potem kazali nam śpiewać refren oczywiście zaśpiewaliśmy. Gdy już miałyśmy zejść ze sceny powiedzieli nam na ucho zabaczymy się później i puścili oczko. Zaśpiwali jeszcze między innymi : I wish, i want, what makes your beatiful, stole my heart i na na na. Konecrt był najlepszy na jakim kiedykolwiek byłyśmy. Potem udałyśmy się do ich pokoiku. Ustawiłyśmy się jako ostatnie w kolejce żeby dłużej z nimi pogadać.
- Cześć Laski ! powiedział Lou
-Hej ! odpowiedziałyśmy
- Jak masz na imię ? zapytał Niall. Camile
-Camila.
- A Ty jak masz na imię ? zapytał Liam Maję.
-Mają. Odpowiedział
-Słodko. Odpowiedział.
Wymieniliśmy się jeszcze numerami telefonu i poszłyśmy kiedy się już trochę oddaliłyśmy. Liam i Niall. Przybiegli.
-Nie pożegnaliśmy się ! powiedzieli.
Poczym Liam dał buziaka w policzek Mai, a Nialler Camie. Odeszli. Przez pół drogi rozmawiałyśmy zachwycone chłopakami. Aż wkońcu dotarłyśmy do domu Camili. Pierwsza poszłam ja się wykąpać. Potem ona. Poczekałam na nią. I poszłyśmy spać. 
_______________________________________
Po proszę o minimum 5 komentarzy. ;**
I jak się podoba ?
Mam pisać dalej ?

5 komentarzy:

  1. Podoba się i to jak...:*
    Pisz dalej, bo już cię kocham.hehe :D
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje opowiadanie, już nie mogę doczekać się NN <3333
    Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba ten rozdział, coś chyba będzie pomiędzy Mają a Liamem i Camilą, a Niallem, hmm ?
    Mam rację ? xD
    Wstawiaj szybciuko NN kochana :)

    gotta-be-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noom. Rozszyfrowałaś mnie, ale nie spodziewasz się co dalej może się wydarzyć. Powiem tak będzie się działo ; ]

      Rozdział będzie jutro rano ; )

      Dziekuję bardzo ;*
      Napewno wpadne

      Usuń
  3. WOW.! No to jest świetne, wciągnęło mnie to.;)
    Z niecierpliwością czekam na nn.;*

    Zapraszam też do siebie. :D

    http://kolorowy-swiat-mani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń