piątek, 17 sierpnia 2012

Rozdziałek Piąty :




Piąty :
Oczami Mai :
Kiedy pisałam z Antkiem to Camila pisała z Rafałem. Kiedy zobaczyłyśmy, że jesteśmy obydwie na gg. Od razu zaczęłyśmy pisać. Nie mogłyśmy się doczekać jutrzejszego dnia. Koncert miał się odbyć o godz. 18. Poszłam do kuchni wzięłam sobie ciastko i sok. Przyszłam z powrotem do pokoju . Jeszcze trochę po pisałam z moim chłopakiem i z Camilą.  Była już godzina 24:00.
Pożegnałam się z moimi rozmówcami. Byłam zmęczona, a przecież jutro musiałam wcześnie wstać. Wzięłam jeszcze prysznic i ubrałam się w piżamę.  Dopiłam jeszcze sok i położyłam się do łóżka. Przeczytałam jeszcze kilka stron czasopisma BRAVO.  I zasnęłam z gazetą  ręku. Przyszła chyba Mama nie wiem kto dokładnie tylko czułam, że ktoś wyciąga mi z rąk Bravo, zgasza światło i zamyka drzwi. Potem już zasnęłam twardym snem i nic już nie słyszałam.

Oczami Camili :
Pisałam z moimi naj. W końcu Maja pożegnała się ze mną i poszła spać wiedziałam, że jutrzejszy dzień zapowiada się interesująco, ale zarazem trzeba mieć bardzo dużo sił na niego.  Poszłam wziąć gorącą kąpiel. Wyszłam z łazienki już ubrana w piżamkę. Taką w misie była bardzo sweet. Maja kupiła mi na gwiazdkę.  Poszłam jeszcze do jadalni wzięłam nalałam sobie herbaty i wzięłam sobie lizaka (chupa chups) Poszłam do swojego pokoju. Położyłam się i zaczęłam rozmyślać jak to jutro będzie czy spodobam się Naillerkowi. Nie że zdradzam myślami Rafała, a Maja, Antka, ale po prostu coraz gorzej zaczęło nam sie układać przez to, że polubiłysmy ONE DIRECTION. Oni nie mają prawa nam dyktować kogo mamy lubić, a kogo nie. Częste kłótnie o tych chłopaków których najbardziej lubimy z 1D (Liam, Niall). Częste zazdrości o nich przecież nie ma o kogo być zazdrosnym. Jak my nigdy napewno przyjaciółmi nie zostaniemy, a co dopiero parą. Wiadomo chciałam z nim być, ale nie oczekiwałam od niego nie wiadomo czego. Po prostu może przyjaźń, a potem coś więcej ?!
Bardzo chciałam być szczęśliwa, a od roku kiedy polubiłam 1D aż trzem chłopakom dałam kosza. Bardzo chciałam żebym ja była z Niallem miał takie sweet oczka i włoski blond, a Maja żeby była z Liamem miał takie słodziusie loczki i piękne oczka i wogóle był taki romantyczny. Jeszcze ustawiłam sobie budzik na 09:00 i  wkońcu poszłam spać.

Oczami Mai :
Wstałam ok godz 09:25. Poszłam się ubrać w : Miętową bokserkę, koralowe spodnie, niebiesko białe pumy. Zrobiłam jeszcze delikatny makijaż i spięłam włosy w koczka. Usmarzyłam na śniadanie naleśniki. Podałam je z bitą śmietaną, malinami i jagodami, ale tych z jagódkami było mało bo Camilka nie lubi tych owoców. Nalałam jeszcze bananowego soku do dzbanka.  Była już 10:15. Po chwili rozległ się dzwonek do drzwi. Pobiegłam szybko otworzyć to była Camila. Zaczęłyśmy jeść śniadanie.
- Pyszne naleśniki ! Moja kuchareczko ! powiedziała Cama
- Ah ! Dziękuję ! odpowiedziałam i dałam jej buziaka w policzek.
Kiedy zjadłyśmy włożyłyśmy naczynia do zmywarki i poszłyśmy do mnie do pokoju. Była już 11:30. Zaczęłyśmy się malować.
______________________________________
Następny rozdział jeszcze dzisiaj ; ]

10 komentarzy:

  1. ~Witam ; * Chciałabym Zaprosić Cię Na Mojego Bloga Poświeconemu Opowiadaniom o One Direction . Dla ciebie to chwilka , a dla mnie radość i dalsza motywacja w pisaniu przepraszam jak nie lubisz takich wiadomości . http://lovedirection4ever.blogspot.com/ Pozdrawiam , XoXo



    TWÓJ BLOG TO CUDO . ~!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie przeszkadza mi to. Jak najbardziej wejdę i zobaczę.

      Dziekuję ;*

      Usuń
  2. Blog? To ty masz super! : D
    zapraszam do mnie do komentowania lub obserwowania : *
    http://fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaje boski blog! Serio..! Opowiadania są nie do opisania...;*
    Zapraszam do mnie. Nowy imagin.
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow ! ROZWALASZ SYSTEM !to jest świetne !

    ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog .! Oby tak dalej.! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com


    new imagin zapraszam i licze na komentarz.

    OdpowiedzUsuń