piątek, 14 września 2012

Rozdział Dwunasty :



Oczami Camili :
Cieszyłam się , że Maja wyzdrowiała i jest szczęśliwa z Liamem. Zadzwoniła do mnie taka wesoła to aż ja się lepiej poczułam. Położyłam się spać. Rano kiedy otworzyłam oczy na poduszce leżała czerwona róża, a na stoliku obok łóżka leżała taca ze śniadaniem. Nagle wszedł Niall i pocałował mnie w czoło.
- Dzień dobry Moja księżniczko. Powiedział
- Hej Kochanie. Powiedziałam
Kiedy już się najadłam poszłam wziąć prysznic ubrałam się w szarą bokserkę, szare rurki i granatowe trampki. Niall powiedział, że mam ubierać buty bo gdzieś mnie zabiera. Poszłam jeszcze tylko nałożyć błyszczyk na usta, ubrałam buty, zamknęłam dom i wsiedliśmy do samochodu. Po godzinnej jeździe powiedział mi, że wrócimy dopiero za 3 dni. Kiedy mi to oznajmił myślałam, że go uduszę przecież nie wzięłam żadnych ciuchów.
- Niall w co ja się będę tam ubierać ?  zapytałam złym głosem
Lecz Nialler wskazał palcem na torbę stojącą na siedzeniu.
- Jesteś niesamowity. Powiedziałam i rzuciałam się mu na szyje
- Wiem, wiem tylko mnie puść bo spowoduje wypadek. Powiedział ze śmiechem w głosie i pocałował mnie w czoło.
Musiałam zasnąć, ponieważ kiedy otworzyłam oczy była już noc i przykryta byłam kocem, który tak ładnie pachniał perfumami blondyna.
- Gdzie jesteśmy ? Spytałam zaspanym głosem
- Niedaleko. Powiedział po czym się uśmiechnął
Zatrzymaliśmy się na noc w jakimś  hotelu o 8 wyjechaliśmy z powrotem. Jechaliśmy i jechaliśmy. Aż wkońcu nie mogłam uwierzyć, że jesteśmy w Paryżu w mieście zakochanych. Wieża Eiffla była tak piękna wieczorem było ją widać jak tylko wjeżdżało się do Paryża.
- Niall jesteś cudownym i najukochańszym chłopakiem na świecie. Powiedziałam po czym namiętnie go pocałowałam
- A Ty najpiękniejsza dziewczyną pod słońcem, nie pozwolę Cię skrzywdzić. Powiedział po czym przytulił.
Wtedy zobaczyłam jak po jego policzku pływa łezka. Wytarłam ją mu i powiedziałam
- Kocham Cię
- Ja Ciebie też, ale chodźmy już po zamrźniemy tutaj.
Udaliśmy się do jakiegoś hotelu. Jak do niego weszłam to myślałam, że jestem w pałacu. Piękne żyrandole, dywany, długie i kręte schody. Boże ile on na to wydał pieniędzy musi mnie chyba naprawdę kochać. Wzieliśmy nasz kluczyk od pokoju nasz nr to 206. Otworzyłam drzwi i nie mogłam uwierzyć piękne żyrandole, łoże wielkie i piękne, obrazy. Zamówiliśmy kelnera.
- Dzień Dobry co podać państwu ? zapytał
- Dzień dobry poprosimy, czerwone wino, truskawki i bitą śmietanę. Odpowiedział blondasek.
Kiedy kelner chciał już opuścić nasz pokój Niall podbiegł do niego i coś mu szepnął na ucho. Okazało się, że Niall poprosił o białe róże dla mnie i żelki dla siebie.  Kelner niedługo zapukał wręczył nam nasze wino, moje róże, żelki Nialla i poszedł. Kiedy już zjedliśmy nasze truskaweczki przy których było kupe zabawy i śmiechu, ponieważ Niall cały czas brudził mnie bitą śmietaną, później ja też się zemściłam. Poszliśmy spać.

Oczami Mai :
Obudziłam się i zdjęłam delikatnie rękę Liama z mojego biodra i poszłam do łazienki. Umyłam się ubrałam i poszłam przygotowywać śniadanko. Postanowiłam, że zrobię naleśniki z nutellą i bananem. Zobaczyłam, że mam wiadomość była od Camile. Niall zabrał ją do Paryża, ale romantycznie <3.
Zaczęłam smażyć naleśniki. Kiedy już tak 4 z rzędu smarowałam nutellą i wkładałam do niej banana pomyślałam od razu o Camile na pewno miała by ochotę zjeść takiego naleśnika. Może jej zostawie ? Tak zostawie jej nie będę samolubna. Wstał Liam przyszedł dał mi buziaka i zapytał
- Co tam za pyszności przygotowujesz ?
- Naleśniki z nutellą i bananem. Odpowiedziałam
- Mniamm. Powiedział
- Roześmiałam się.
- Kocham Cię moja ślicznotko. Powiedział
- Ja Ciebie też kocham mój Ty księciu. Powiedziałam i pocałowałam w usta.

Oczami Camile :
Rano z Niallem zjadłam śniadanie i prawie cały dzień zwiedzaliśmy Paryż wieże Eiffle zostawiliśmy na sam koniec. Była już 23. Dojechaliśmy na samą górę wieży i właśnie wtedy blondyn wyciągnął coś z kieszeni  to był pierścionek.
- Camile czy wyjdziesz za mnie ? zapytał
- Oczywiście, że tak. Odpowiedziałam
Rzuciłam mu się na szyję. Jestem tego pewna, że chcę z nim być. Kocham go i on mnie też

___________________________________________________
Przepraszam, że dopiero teraz wstawiam, ale jakoś nie miałam czasu teraz szkoła i wogóle. Miałam dodać w środę, ale miałam urodziny goście itp i nie wyrobiłam się.
Dziękuję za 1000 wejść. Jesteście świetni ! : D
Jest sens dalej pisać ?
Pozdrawiam Kinia ;*

12 komentarzy:

  1. Ciekawe, ciekawe :) Za chwilę zabiorę się do czytania od rozdziału pierwszego ;P Ale czekam na kolejny rozdział.
    Przy okazji zapraszam do odwiedzenia mojego bloga ;P
    marzenialondyn1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że jest sens dalej pisać! Nawet się kurde nie pytaj, dziewczyno tylko dawaj szybko następny rozdział, bo już nie mogę się doczekać. Ten jest zajebisty! ; D
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com
    P.S. Wiem, że spóźnione, ale wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ♥
    zapraszam też do mnie ;)
    http://youaremywonderwallxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. me gusta. Uwielbiam !
    ;p
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty się pytasz czy jest sens dalej pisać ? :O Oczywiście, że tak :D
    Rozdział genialny ;) Aż brak mi słow, taki dobry ;P Czekam na nn i zapraszam do sb na:
    http://4ever-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pisz oczywiście!!!! jest sens !!! my jesteśmy... i czytamy!!! a rozdział jest jak najbardziej udany. bardzo przypadł mi do gustu :P czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Okazało się, że Niall poprosił o białe róże dla mnie i żelki dla siebie"- Niall i te żelki...ahhh ;***
    Oczywiście, że jest sens pisać dalej :D
    Boski rozdział i czekam na nn <3

    Zapraszam do sb:
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/2012/09/liam_17.html

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz dalej ! : *
    super rozdział , czekam na nn : )
    + zapraszam do mnie
    http://zaczarowanydotyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo nad cudami *-* Kocham tego bloga :) Czekam na nn :D
    Zapraszam do sb na:
    http://4ever-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w wolnej chwili zapraszam do siebie http://tell-my-why-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. HeHe ! Nareszcie przeczytałam ! Szybki Ślub ! ; 33

    OdpowiedzUsuń