niedziela, 14 października 2012

Rozdział Trzynasty :





Oczami Leny :
Obudził mnie telefon na wyświetlało się, że był to Niall.
- Halo. Powiedziałam zaspanym głosem
- A co Ty jeszcze śpisz ? Jest 12 godzina pobudka śpiąca królewno.
- Już wstaje. Powiedziałam
- Dzisiaj na 21 ja z Camile organizuje imprezę obecność obowiązkowa. Zaśmiał się.
- Ok będę, a z jakiej okazji ? spytałam
- Dowiesz się wszystkiego na miejscu. Odpowiedział blondyn
- To do zobaczenia powiedział i się rozłączył
- Paa. Odłożyłam telefon i poszłam dalej spać

Oczami Pauli :
Kiedy jadłam  śniadanie usłyszałam, że ktoś do mnie dzwoni. Pobiegłam na górę i zobaczyłam, że to Niall.
- Hej ! powiedziałam wesoło
- Hejka. Odpowiedział
- Co tam ? zapytałam
- Chciałbym z Mają zaprosić Cię na imprezę. Dzisiaj u Mai o 21.
- Ok. Na pewno Będę.
- To się cieszę. Do zobaczenia
- Paa. Do zobaczenia.
Pobiegłam na górę wybrać ciuchy jakie ubiore na impreze.

Oczami Camile :
Wysiadałam z samolotu. Tam już czekała na nas limuzyna, pojechaliśmy zawieźć walizki. Potem pojechaliśmy na zakupy. Trzeba było kupić chipsy, paluszki, słodycze (żelki dla    Nialla), alkohol, napoje. Kiedy obładowani torbami weszliśmy do domu, mieliśmy ochotę tylko usiąść tak nas nogi bolały. 
- Niall ja zadzwonię do Mai powiedzieć jej o imprezie.
- Dobrze kochanie to ona nie wie jeszcze ? spytał
- No właśnie nie. Mam nadzieje, że nie ma żadnych planów z Panem Paynem.
- Hej. Powiedziała wesoła Maja
- A Dzień Dobry Pani. Ma pani plany na dzisiejszy wieczór ?
- Właściwie to nie pewnie Liam do mnie przyjdzie i posiedzimy razem.
- Dzisiaj jest u mnie impreza organizujemy z Niallem. Musisz być.
- Ok, a o której ?
- 21
- Ok to Do zobaczenia, buziaczki. Powiedziała
- Nom, Paa Kochana. Odpowiedziałam i się rozłączyłam
Zrobiłam obiad spaghetti. Dzisiaj wyszło mi jakoś wyjątkowo wyśmienite. Mój mały żarłoczek jak zawsze chwalił. Nagle spojrzałam na zegarek była już 18:40. O boże a my jeszcze nic nie mamy gotowe. Niall rozłożył stół i zaczęliśmy stawiać na nim przekąski. Była już 19:52. Poszłam się wykąpać.

Oczami Pauli :
Po telefonie od Nialla pojechałam do Galerii kupić sb jakąś sukienke.
Potem zadzwonił do mnie Zayn i powiedział, że będzie u mnie o 20:45 i, że mam być wtedy gotowa.

Oczami Leny :
Nie mogłam się doczekać tego przyjęcia kiedy wkońcu się obudziłam zadzwoniłam do Harrego. Powiedział żebym była gotowa o 20:30, że chce mi cos pokazać.

Oczami Mai :
- Liam przyjedziesz po mnie ? zapytałam
- Oczywiście. Powiedział
- Będę u Cb o 20. Powiedział
- Dobrze Misiu. Czekam
Pojechałam do Galerii i tam spotkałam Paule pojechała z tym samym zamiarem co ja żeby kupić sukienke. Przyjechałam do domu i poszłam wziąć prysznic i wtedy zaczął się dylemat jakie buty ? jaka biżuteria ? jaka fryzura ?
Wkońcu zdecydowałam się na KLIK. 
A fryzurkę KLIK
Kiedy zeszłam Liam już czekał.
Zdołał z sb wydusić tylo WOW... i otworzyć buzię.
- Dzięki Kochanie. powiedziałam

Maju mam coś dla Ciebie
- Co ? zapytałam
Odwróć się. Powiedział
I założył mi to. KLIK
- Dziękuję i pocałowałam go w policzek.
Wyszliśmy z domu.

Oczami Camile :
Mój strój wyglądał tak KLIK
A fryzurka tak KLIK  
Kiedy wyszłam Niall powiedział
- Boże Horan Ty nawet nie wiesz co pod swoim dachem trzymasz. powiedział
- Zaczęłam się śmiać.
Potem czekaliśmy na gości

Oczami Leny :
Po długich wątpliwościach mój strój wyglądał tak KLIK
A fryzura tak : KLIK

Harry zaniemówił i otworzył buzię. Zaczęłam się śmiać i powiedziałam
- Zamknij ta buźkę bo Ci tam mucha wleci.
Zaczęliśmy sie śmiać. Zamknęłam drzwi i wsiedlismy do samochodu.

Oczami Pauli :
Po długich wybieraniach postanowiłam wybrać to KLIK
Fryzurkę taką KLIK
Zayn wszedł pewnie do mnie do domu kiedy mnie zobaczył złapał się ściany. Zaczeliśmy się śmiać i ja podbiegłam do niego i spytałam się Zaynie Maliku nic się nie stało. Zaczeliśmy się śmiać i wyszliśmy z domu.

_____________________________________________________

Dziękuję za 1320 wejść Kocham was < 33
Dziękuję Kamili za boskie stylizacje do rozdziału < 33
Kocham  Cię ; 33
I jak podoba się ? ; ]
Polecam Bloga mojej koleżanki o modzie KLIK




27 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba.
    Zajebisty <33 !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny!!! czekam nn!!!
    http://cocorellu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny rozdział:)
    Ah ... Brak mi słów :D
    Czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opowiadanie wpadnę tu jeszcze nie raz..

    demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zaobserwowałam
    www.love-me4-ever.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne! Przeczytałam wszystkie!
    Czekam na nn!! Obserwuję ;D

    story-of-my-life-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny... Rozdział jest boooski... Bardzo mi się podoba... Masz talent dziewczyno... I to nawet nie wiesz jak wielki... Podzielisz się nim?? Błagam... ;DD bardzo Serdecznie zapraszam na www.just-by-me-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "- Boże Horan Ty nawet nie wiesz co pod swoim dachem trzymasz. powiedział " HeHe ! Świetny. Nie ma za co to czysta przyjemność. I dziękuję za polecenie bloga . ; 333

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski rozdział! :*
    Czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie piszesz ;p

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, fajne, ale jednak muszę się czegoś czepić. Dla wygody czytelników radziłabym ci zmienić wygląd bloga z jasnym tłem i ciemną czcionka. Tak po po prostu lepiej się czyta. :) A teraz interpunkcja. Jeżeli piszesz dialog to rób tak: - Wstawaj, już jest 12! - powiedział Niall. Chodzi mi oto, aby było oddzielone to o czym mówią bohaterowie a o czym mówi narrator. :)
    Ale wiesz, rób jak uważasz. Ja tylko chcę pomóc! :)
    Pozdrawiam.

    http://love-will-overcome-fear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Silver ... Rozdzielaj to co mówi bohater, a co narrator, bo jest przejrzyście :) Co do rozdziału świetny :D Czekam na nn :)
    +Zapraszam na nowy 16 rozdział, który pojawił się po długiej przerwie ... Mam nadzieje, że wpadniesz, a rozdział spodoba Ci się :)
    http://4ever-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział super ; ) Zgadzam się z powyższymi dwoma komentarzami. Jeśli oddzielasz to co mówi narrator, a co bohaterowie, lepiej się czyta ; ) Ale ogólnie rozdział świetny i czekam z niecierpliwością na next ; )
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Twój blog został nominowany do Liebster Award . Więcej informacji http://naszstylowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No n o podoba mi się i zabieram się za czytanie poprzednich rozdziałów.
    No i myślę ,że zacznę tu częściej wpadać .
    Pozdrawiam ;*
    KOCHAM ♥

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie piszesz ;)
    Zapraszam do siebie: http://fashionwayoflife955.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Superowo!!!!! Czekam na następny rozdział!!!!!
    Zapraszam na mojego bloga.Dopiero zaczynam , ale mam nadzieję, że się spodoba.
    http://rockmerockmewithonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń